Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα

Το YouTube πέρασε δύο χρόνια για να δημιουργήσει το YouTube Shorts, τη λειτουργία του σε στυλ TikTok για βίντεο κλιπ σύντομης μορφής.

Τα Youtube Shorts μοιράζουν χρήματα!

Τώρα πρόκειται να ρίξει το διακόπτη για τη δημιουργία εσόδων από αυτό το περιεχόμενο — και να μοιραστεί τα έσοδα με τους δημιουργούς.

Από τις αρχές του 2023, οι δημιουργοί που επικεντρώνονται στο YouTube Shorts μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα κατανομής εσόδων της πλατφόρμας, εάν έχουν τουλάχιστον 1.000 συνδρομητές και 10 εκατομμύρια προβολές Shorts σε διάστημα 90 ημερών.

Οι νέοι συνεργάτες «θα απολαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το πρόγραμμά μας, συμπεριλαμβανομένων των διάφορων τρόπων για να κερδίσετε χρήματα, όπως διαφημίσεις σε μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση και χρηματοδότηση από θαυμαστές», σύμφωνα με τον Amjad Hanif, Αντιπρόεδρο των προϊόντων δημιουργών στο YouTube.

Το YouTube ανακοίνωσε επίσης έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς να δίνουν άδεια χρήσης μουσικής για τα βίντεό τους — και να πληρώνονται για τις προβολές βίντεο στο πλαίσιο του προγράμματος κοινής χρήσης εσόδων από διαφημίσεις.

Τα YouTube Shorts αποτελούν τη νέα λειτουργία του YouTube, που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργούν βίντεο κλιπ σε στυλ TikTok. Η διάρκειά τους είναι σύντομη, με διάρκεια μόλις 15 δευτερόλεπτα. Παρόλο που η λειτουργία είναι ακόμα σε μία πειραματική φάση, έχει ήδη κερδίσει μεγάλη δημοτικότητα στην ιντερνετική κοινότητα.

Τα YouTube Shorts προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν γρήγορα και εύκολα βίντεο κλιπ σύντομης διάρκειας, χωρίς την ανάγκη επεξεργασίας ή περίπλοκων προγραμμάτων επεξεργασίας βίντεο. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να προσθέτουν μουσική και ήχους στα βίντεο τους, καθιστώντας τα πιο διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα για το κοινό.

Εκτός από τη δημιουργία διασκεδαστικού περιεχομένου, τα YouTube Shorts παρέχουν επίσης στους δημιουργούς τους τη δυνατότητα να κερδίζουν χρήματα από τα βίντεό τους.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print
Pinterest
fomo

Πολλά brand χρησιμοποιούν τη στρατηγική του Fear of Missing Out (FOMO), δηλαδή τον φόβο του να χάσει κάποιος κάτι, ένα ψυχολογικό εργαλείο που ενεργοποιεί την ανάγκη για άμεση δράση. Αλλά πώς λειτουργεί αυτή η στρατηγική και πώς μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

memes-social-media

Tα memes έχουν αναδειχθεί ως μια από τις πιο ισχυρές και ευρηματικές μορφές επικοινωνίας. Αστεία, απλά, και άμεσα κατανοητά, τα memes καταφέρνουν να δημιουργούν engagement, να πυροδοτούν συναισθήματα και να κάνουν το κοινό να συμμετέχει ενεργά στην επικοινωνία.

lathi-digital-marketing

Το digital marketing μπορεί να είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για να κερδίσετε πελάτες, αλλά αν δεν εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να σας κοστίσει χρόνο, χρήμα και… πελάτες.

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα