Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα

Επιτέλους! Περίπου 4 χρόνια μετά, τα Instagram Reels είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα Tik Tok για όλους τους Ελληνικούς λογαριασμούς, σε android αλλά και iOS!

Γνωρίστε τα Reels;

Τα Instagram Reels είναι η απάντηση της Meta στο Tik Tok, το δημοφιλές application δημιουργίας και διαμοιρασμού μικρών βίντεο, και τα είδαμε για πρώτη φορά στο Instagram το 2018.

Πριν τη πλήρη διάθεσή τους στο Ελληνικό κοινό, υπήρχε τρόπος για να δημιουργήσεις Reels μέσω του iphone app, ωστόσο υπήρχαν σοβαροί περιορισμοί στη λειτουργία τους. Πλέον οι επιχειρήσεις και στην Ελλάδα έχουν πρόσβαση σε ένα νέο, παντοδύναμο δημιουργικό εργαλείο που θα αυτή τη στιγμή αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εταιρίας από την California. 

Τι αλλάζει η εισαγωγή των Reels στο ελληνικό Instagram για content creators και επιχειρήσεις;

Ο στόχος της εταιρίας πλέον δεν είναι άλλος από το να κυριαρχήσει έναντι του TikTok, δίνοντας πλέον ιδιαίτερη βάση στα Reels, τα οποία κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των χρηστών.

Συγκεκριμένα, η Meta ανακοίνωσε πρόσφατα πως τα Reels δεσμεύουν πάνω από το 20% τους συνολικού χρόνου που ξοδεύουν οι χρήστες στο Instagram, με το νούμερο αυτό να αυξάνεται.

Το ίδιο άρθρο επισημαίνει πως πάνω από το 50% του χρόνου μέσα στο Facebook app ξοδεύεται σε video.

Προτείνουμε λοιπόν:

Οι καταναλωτές ζητούν αυθεντικότητα στη διαφήμιση , κι όχι απλώς προϊόντα ή υπηρεσίες. Ζητούν αλήθεια, και, κυρίως, έναν πραγματικό χαρακτήρα πίσω από τις μάρκες.

diafimisi-sta-social-media

Η διαφήμιση στα social media δεν είναι απλώς μια τάση – είναι το παρόν και το μέλλον του marketing. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μέχρι τον Οκτώβριο του 2024 υπήρχαν 5,52 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως, αριθμός που αντιστοιχεί στο 67,5% του παγκόσμιου πληθυσμού. Από αυτούς, οι 5,22 δισεκατομμύρια – δηλαδή το 63,8% του παγκόσμιου πληθυσμού – ήταν ενεργοί χρήστες social media.

marketing-trends-2025

Συγκεντρώσαμε κάποια marketing trends του 2025 που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει αν θέλει να διασφαλίσει την επιτυχία ενός brand στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς!

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα