Επιτέλους! Περίπου 4 χρόνια μετά, τα Instagram Reels είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα Tik Tok για όλους τους Ελληνικούς λογαριασμούς, σε android αλλά και iOS!
Γνωρίστε τα Reels;
Τα Instagram Reels είναι η απάντηση της Meta στο Tik Tok, το δημοφιλές application δημιουργίας και διαμοιρασμού μικρών βίντεο, και τα είδαμε για πρώτη φορά στο Instagram το 2018.
Πριν τη πλήρη διάθεσή τους στο Ελληνικό κοινό, υπήρχε τρόπος για να δημιουργήσεις Reels μέσω του iphone app, ωστόσο υπήρχαν σοβαροί περιορισμοί στη λειτουργία τους. Πλέον οι επιχειρήσεις και στην Ελλάδα έχουν πρόσβαση σε ένα νέο, παντοδύναμο δημιουργικό εργαλείο που θα αυτή τη στιγμή αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εταιρίας από την California.
Τι αλλάζει η εισαγωγή των Reels στο ελληνικό Instagram για content creators και επιχειρήσεις;
Ο στόχος της εταιρίας πλέον δεν είναι άλλος από το να κυριαρχήσει έναντι του TikTok, δίνοντας πλέον ιδιαίτερη βάση στα Reels, τα οποία κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των χρηστών.
Συγκεκριμένα, η Meta ανακοίνωσε πρόσφατα πως τα Reels δεσμεύουν πάνω από το 20% τους συνολικού χρόνου που ξοδεύουν οι χρήστες στο Instagram, με το νούμερο αυτό να αυξάνεται.
Το ίδιο άρθρο επισημαίνει πως πάνω από το 50% του χρόνου μέσα στο Facebook app ξοδεύεται σε video.
Προτείνουμε λοιπόν:
- Αν έχουμε έτοιμο content στο TikTok, να τo μεταφέρουμε στο Instagram
- Να ακολουθήσουμε στρατηγική με έμφαση σε short video content