Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα

Και τώρα όλες οι αγορές σε ένα καλάθι! Το skroutz με την υπηρεσία έξυπνο καλάθι, συγκεντρώνει τις αγορές των καταναλωτών σε ένα καλάθι ανεξαρτήτως καταστήματος, κάνοντας ευκολότερη την παραγγελία από πλευράς των καταναλωτών και αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τις παραγγελίες στο eshop σου!

Λύση που προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, χωρίς όμως να αποφύγει και ορισμένα μειονεκτήματα.

Πόσες φορές έχεις ενημερώσει το απόθεμα χειροκίνητα σπαταλώντας πολύτιμες εργατοώρες που θα μπορούσαν να αφιερωθουν σε πιο χρήσιμες για την επιχείρησή σου δραστηριότητες;

Και το πρόβλημα γίνεται όλο και μεγαλύτερο, όσο περισσότερα κέρδη κάνεις από το έξυπνο καλάθι. Με την αύξηση του όγκου των παραγγελιών αυξάνεις τα έσοδά σου, μαζί όμως με τον επιπλέον χρόνο που πρέπει να δαπανήσεις για την ενημέρωση του αποθέματος σου. Κάποια στιγμή οι παραγγελίες είναι τόσες πολλές, που πρέπει να προσλάβεις άτομο για να διαχειριστεί τις αλλαγές στο απόθεμα με αποτέλεσμα να μπαίνεις σε επιπλέον έξοδα, τα οποία θα μπορούσες να είχες αποφύγει.

Πως θα σου φαινόταν αν μπορούσες να είχες όλα τα πλεονεκτήματα του έξυπνου καλαθιού χωρίς κανένα από τα μειονεκτήματά του; Τα έσοδα χωρίς τα έξοδα και τον χαμένο χρόνο ενημέρωσης του αποθέματος;

Η custom σύνδεση με το Skroutz που θα χρειαστείς είναι εδώ!

Η διασύνδεση μεταξύ OpenCart – Skroutz προσφέρει σύνδεση σε πραγματικό χρόνο με το έξυπνο καλάθι του Skroutz, αυτοματοποιώντας όλες τις διαδικασίες ανανέωσης αποθέματος στο eshop σου!

Και αν έχεις σύνδεση OpenCart-ERP το όφελος είναι διπλό, καθώς η διασύνδεση περιλαμβάνει αυτόματη ανανέωση του αποθέματος άμεσα στο ERP σου.

η διασύνδεση περιλαμβάνει πλεονεκτήματα όπως:

Αυτόματη λήψη και εμφάνιση των παραγγελιών του έξυπνου καλαθιού Skroutz στο διαχειριστικό περιβάλλον του OpenCart.

    • Υποστήριξη πολλαπλών καταστημάτων (multistore)
    • Αυτόματη λήψη και δημιουργία παραγγελιών στο OpenCart μέσω webhook
    • Δυνατότητα λήψη παραγγελίας χειροκίνητα για κάθε κατάστημα
    • Δυνατότητα αποδοχή παραγγελίας
    • Δυνατότητα απόρριψη παραγγελίας
    • Δυνατότητα απόρριψη ενός ή περισσοτέρων προϊόντων παραγγελίας
    • Δυνατότητα εκτύπωσης Skroutz Voucher
    • Εμφάνιση στοιχείων παραγγελίας
    • Αυτόματη ενημέρωση κατάσταση παραγγελίας
    • Συμβατότητα με Journal3

Αν ενδιαφέρεστε για την σύνδεση απλά συμπλήρωσε τη φόρμα ενδιαφέροντος παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print
Pinterest
fomo

Πολλά brand χρησιμοποιούν τη στρατηγική του Fear of Missing Out (FOMO), δηλαδή τον φόβο του να χάσει κάποιος κάτι, ένα ψυχολογικό εργαλείο που ενεργοποιεί την ανάγκη για άμεση δράση. Αλλά πώς λειτουργεί αυτή η στρατηγική και πώς μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

memes-social-media

Tα memes έχουν αναδειχθεί ως μια από τις πιο ισχυρές και ευρηματικές μορφές επικοινωνίας. Αστεία, απλά, και άμεσα κατανοητά, τα memes καταφέρνουν να δημιουργούν engagement, να πυροδοτούν συναισθήματα και να κάνουν το κοινό να συμμετέχει ενεργά στην επικοινωνία.

lathi-digital-marketing

Το digital marketing μπορεί να είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για να κερδίσετε πελάτες, αλλά αν δεν εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να σας κοστίσει χρόνο, χρήμα και… πελάτες.

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα