Τι είναι η out of home διαφήμιση;
Η out of home (OOH) advertising αναφέρεται σε οποιαδήποτε διαφημιστική δραστηριότητα που συμβαίνει έξω από το σπίτι του καταναλωτή. Αυτό περιλαμβάνει διαφημίσεις που προβάλλονται σε δημόσιους χώρους και εξωτερικούς χώρους. Είναι ένας από τους πιο παλαιούς και διαδεδομένους τρόπους διαφήμισης και περιλαμβάνει διάφορους τύπους μέσων όπως πινακίδες, στάσεις λεωφορείων και μετρό, διαφημίσεις σε οχήματα, διαφημιστικές πινακίδες σε εμπορικά κέντρα και αεροδρόμια, σε αθλητικούς χώρους, σε καταστήματα και άλλα.
Η out of home διαφήμιση είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand. Ωστόσο, ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που τίθενται είναι: πώς μετράμε την αποτελεσματικότητα αυτής της μορφής διαφήμισης;
Out of home advertising: Πως να μετρήσετε την απόδοση της
Η αλήθεια είναι ότι είναι αδύνατο να παρακολουθήσουμε τα μάτια των καταναλωτών και να διαπιστώσουμε με βεβαιότητα αν είδαν ή διάβασαν την διαφήμισή μας. Επιπλέον, ακόμα κι αν μπορούσαμε να μετρήσουμε με ακρίβεια την προσοχή τους, δεν θα γνωρίζαμε αν ενδιαφέρονται πραγματικά για το προϊόν ή την υπηρεσία μας ή αν θα το αγοράσουν.
Ένας αποτελεσματικός τρόπος μέτρησης της απόδοσης της διαφήμισης είναι η διεξαγωγή ερευνών πριν και μετά την καμπάνια. Αυτές οι έρευνες μπορούν να διεξαχθούν μέσω διαφημίσεων σε κοινωνικά δίκτυα, προβολής διαφημίσεων ή προκαθορισμένων ομάδων που συμμετέχουν ενεργά σε αυτές τις έρευνες. Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα πριν και μετά την καμπάνια, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα την επίδρασή της.
Επίσης, το Google Trends είναι ένα απλό και δωρεάν εργαλείο που δείχνει δεδομένα αναζητήσεων σε χρονολογική σειρά. Όταν οι άνθρωποι βλέπουν μια ενδιαφέρουσα διαφήμιση, συχνά κάνουν αναζητήσεις στο Google για να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία. Όσο πιο αποτελεσματική είναι η καμπάνια, τόσο περισσότεροι θα αναζητούν το brand σας στο διαδίκτυο.
Τα εργαλεία Google Analytics και Search Console παρέχουν δεδομένα για το πώς οι άνθρωποι βρίσκουν και αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας. Αν και απαιτούν εμπειρία για σωστή ανάλυση, μπορούν να δείξουν πώς η out of home διαφήμιση επηρεάζει την επισκεψιμότητα και τα έσοδα της επιχείρησής σας, παρατηρώντας την οργανική και πληρωμένη κίνηση, λέξεις-κλειδιά και ποσοστά μετατροπών.
Για πιο πολύπλοκες καμπάνιες, η απομόνωση ομάδων μπορεί να βοηθήσει στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας. Μπορείτε να τρέξετε μια καμπάνια σε μια πόλη και να συγκρίνετε τα δεδομένα με μια παρόμοιου μεγέθους πόλη που δεν εκτέθηκε στη διαφήμιση. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει την καλύτερη αναγνώριση των επιδράσεων μέσω απλών συγκρίσεων.
Για μεγαλύτερες επιχειρήσεις, εταιρείες μετρήσεων παρέχουν αναλυτικά δεδομένα και έρευνες για την απόδοση στις out of home διαφημίσεις. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να συνδυαστούν με τα στοιχεία των σημείων πώλησης για την παροχή μιας ολοκληρωμένης εικόνας της απόδοσης της καμπάνιας.
QR CODES! Βοηθάνε;
Μια συνηθισμένη παρανόηση είναι ότι επειδή οι QR κωδικοί μπορούν να παρακολουθηθούν, η τοποθέτησή τους σε διαφημιστικές πινακίδες μπορεί να μετρήσει αποτελεσματικά τη συνολική αλληλεπίδραση των καταναλωτών. Μπορεί ναι μεν να είναι ένας τρόπος να παρακολουθήσετε την απήχηση της διαφήμισης και να μετρήσουμε κάποια αποτελέσματα, ωστόσο, δεν μπορείτε να στηριχτείτε στα QR codes για τη συνολική απόδοσή της. Εκτός αν έχετε βάλει κάποιο πολύ δυνατό δώρο στη διαφήμιση, τότε δίνετε έξτρα κίνητρο σε αυτόν που θα το δει να σταματήσει στο δρόμο, να βγάλει το κινητό του και να σκανάρει τον κωδικό.
Συνδυάστε τη διαφήμισή σας σε πολλαπλά κανάλια
Η out of home advertising είναι ένας παραδοσιακός offline τρόπος διαφήμισης που φτάνει στον καταναλωτή αν το εικαστικό ειναι eye catchy και βρίσκεται σε σημείο με πολλούς περαστικούς. ΟΜΩΣ! Ο πιο αποτελεσματικός και ιδανικός τρόπος για να διαφημίσετε το brand ή το προϊόν είναι όταν συνδυάσετε αυτή τη διαφήμιση με digital διαφήμιση ή με άλλα κανάλια επικοινωνίας!
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να πετύχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα σε παντός είδους διαφημίσεις! Let’s do it!