Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα

QR code και Digital Marketing

Το QR code δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας από τον μηχανικό Masahiro Hara. Σκοπός ήταν να δημιουργήσει έναν κώδικα για να παρακολουθεί τα ανταλλακτικά του αυτοκινήτου κατά την κατασκευή του. Τι συνέβη όμως αργότερα και αυξήθηκε η δημοτικότητά του; 

Με το ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19, η χρήση των QR code εκτοξεύτηκε γιατί ήταν ένας αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας, απλά και ανέξοδα!

Γιατί το QR code είναι σημαντικό στο digital marketing;

Αρχικά είναι ο τέλειος τρόπος σύνδεσης μεταξύ του φυσικού και ψηφιακού περιβάλλοντος. Ως αποτέλεσμα, οδηγεί σε βελτιωμένη εμπειρία πελατών αφού μία απλή σάρωση παρέχει στους πελάτες άμεση πρόσβαση σε εγχειρίδια χρήσης, λεπτομέρειες προϊόντων, βίντεο και πολλά άλλα. Είναι ένας εύκολος τρόπος για να επικοινωνήσετε μία προσφορά, να ανακατευθύνετε τους χρήστες στα social media ή στο website, να κάνουν εγγραφή στο newsletter, να τους χαρίσετε πόντους στο loyalty program και πολλά άλλα. Και το καλύτερο είναι ότι δεν κοστίζουν και δεν απαιτούν πολύ χώρο! Ανακατευθύνοντας λοιπόν τους χρήστες εκεί που θέλετε, μπορείτε να αυξήσετε τους followers στα social media, να προσελκύσετε περισσότερα leads, να δημιουργήσετε λίστες email, να αυξήσετε το traffic στις σελίδες κοκ.

Ευκολία Χρήσης

Τα QR code δεν είναι μόνο εύκολα στη δημιουργία, αλλά επίσης ευκολότερα να ενσωματωθούν στη ψηφιακή στρατηγική marketing. Μόλις δημιουργηθεί το QR code, οι χρήστες χρειάζονται μόνο ένα smartphone με ψηφιακή κάμερα. Τα σύγχρονα smartphone διαθέτουν επίσης ενσωματωμένους αναγνώστες Quick Response στις κάμερές τους.

Συλλογή Δεδομένων και Αnalytics

Tα QR code προσφέρουν έναν αποτελεσματικό και ακριβή τρόπο συλλογής δεδομένων και ανάλυσης. Οι marketeer μπορούν να παρακολουθήσουν την επιτυχία των εκστρατειών τους χρησιμοποιώντας δυναμικούς QR κωδικούς. Ενσωματώνοντάς τους κωδικούς στα προωθητικά υλικά, οι marketeer μπορούν να παρακολουθήσουν τον αριθμό των φορών που σαρώθηκαν οι κωδικοί τους και πού και πότε σαρώθηκαν. Με αυτές τις πληροφορίες, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές τους και να ενισχύσουν τις μελλοντικές καμπάνιες.

Οι QR κώδικοι βελτιώνουν με απλό τρόπο την εμπειρία των πελατών, αυξάνουν την κίνηση των καταναλωτών και προάγουν τις αγορές και τις πωλήσεις. Λόγω αυτών των τριών κύριων πλεονεκτημάτων, μήπως ήρθε η ώρα εντάξετε τα QR code στη στρατηγική σας;

Για να είστε μπροστά από τις εξελίξεις επικοινωνήστε μαζί μας για να απογειώσουμε το brand και τις πωλήσεις σας! 

diafimisi-sta-social-media

Η διαφήμιση στα social media δεν είναι απλώς μια τάση – είναι το παρόν και το μέλλον του marketing. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μέχρι τον Οκτώβριο του 2024 υπήρχαν 5,52 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως, αριθμός που αντιστοιχεί στο 67,5% του παγκόσμιου πληθυσμού. Από αυτούς, οι 5,22 δισεκατομμύρια – δηλαδή το 63,8% του παγκόσμιου πληθυσμού – ήταν ενεργοί χρήστες social media.

marketing-trends-2025

Συγκεντρώσαμε κάποια marketing trends του 2025 που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει αν θέλει να διασφαλίσει την επιτυχία ενός brand στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς!

fomo

Πολλά brand χρησιμοποιούν τη στρατηγική του Fear of Missing Out (FOMO), δηλαδή τον φόβο του να χάσει κάποιος κάτι, ένα ψυχολογικό εργαλείο που ενεργοποιεί την ανάγκη για άμεση δράση. Αλλά πώς λειτουργεί αυτή η στρατηγική και πώς μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα