Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα
pente-taseis-digital-mrk

Ο κόσμος του digital marketing εξελίσσεται ραγδαία και οι τάσεις στο digital marketing όλο και επαναπροσδιορίζονται. Η παρακολούθηση των τάσεων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Δείτε παρακάτω πέντε τάσεις στο digital marketing!

1. AI και Αυτοματοποίηση Marketing

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι απλά ένα “buzzword”. Από chatbots που προσφέρουν προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, μέχρι AI εργαλεία που βελτιστοποιούν τις καμπάνιες σας σε πραγματικό χρόνο, η αυτοματοποίηση γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής του digital marketing. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην ΑΙ βλέπουν εντυπωσιακά αποτελέσματα σε απόδοση και αποδοτικότητα.

2. Περιεχόμενο Βασισμένο σε Σύντομο Βίντεο

Το TikTok έφερε την επανάσταση στο σύντομο βίντεο, και άλλες πλατφόρμες, όπως το Instagram και το YouTube, το έχουν υιοθετήσει με τα Reels και τα Shorts. Το κοινό πλέον ζητά σύντομο, δυναμικό περιεχόμενο που προκαλεί το ενδιαφέρον γρήγορα. 

3. Zero-Party Data: Το Νέο Χρυσάφι του Marketing

Με τις αλλαγές στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα και την αυξανόμενη ανησυχία των χρηστών, οι marketers αναζητούν νέους τρόπους συλλογής και χρήσης δεδομένων. Εδώ έρχεται το zero-party data, δηλαδή τα δεδομένα που μοιράζονται εθελοντικά οι χρήστες. Έχουμε ήδη δει μια στροφή προς στρατηγικές που ενθαρρύνουν τη συλλογή αυτών των δεδομένων μέσω quizzes, ερευνών και διαγωνισμών.

4. Εμπειρίες Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR)

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands. Από δοκιμές προϊόντων μέσω AR μέχρι εμπλουτισμένες εμπειρίες περιήγησης σε ιστοσελίδες, το AR γίνεται πιο προσιτό και ενσωματώνεται στη στρατηγική των περισσότερων brands. Αν δεν το έχετε εξετάσει ακόμα, το 2024 είναι η χρονιά που πρέπει να το εντάξετε στις καμπάνιες σας.

5. Personalized Marketing με πιο Ανθρώπινη Προσέγγιση

Η προσωποποίηση του περιεχομένου και των εμπειριών δεν είναι κάτι νέο, αλλά η τάση απαιτεί πιο “ανθρώπινη” προσέγγιση. Το κοινό επιθυμεί αυθεντικότητα και θέλει να νιώθει ότι οι εταιρείες κατανοούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του. Επενδύστε σε εξατομικευμένα μηνύματα που δεν μοιάζουν αυτοματοποιημένα και δείξτε στους πελάτες σας ότι είναι κάτι παραπάνω από απλούς αριθμούς.

Οι τάσεις του digital marketing μας δείχνουν ότι η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία, αλλά οι καταναλωτές ζητούν περισσότερη αυθεντικότητα και προσωπική σύνδεση. Αν είστε έτοιμοι να υιοθετήσετε τις νέες στρατηγικές και να προσαρμοστείτε σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, θα είστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Μείνετε ενημερωμένοι και εξελίξτε τη στρατηγική σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενισχύσουμε τη δυναμική του brand σας μένοντας μπροστά από τις εξελίξεις και τις τάσεις του digital marketing.

 

diafimisi-sta-social-media

Η διαφήμιση στα social media δεν είναι απλώς μια τάση – είναι το παρόν και το μέλλον του marketing. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μέχρι τον Οκτώβριο του 2024 υπήρχαν 5,52 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως, αριθμός που αντιστοιχεί στο 67,5% του παγκόσμιου πληθυσμού. Από αυτούς, οι 5,22 δισεκατομμύρια – δηλαδή το 63,8% του παγκόσμιου πληθυσμού – ήταν ενεργοί χρήστες social media.

marketing-trends-2025

Συγκεντρώσαμε κάποια marketing trends του 2025 που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει αν θέλει να διασφαλίσει την επιτυχία ενός brand στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς!

fomo

Πολλά brand χρησιμοποιούν τη στρατηγική του Fear of Missing Out (FOMO), δηλαδή τον φόβο του να χάσει κάποιος κάτι, ένα ψυχολογικό εργαλείο που ενεργοποιεί την ανάγκη για άμεση δράση. Αλλά πώς λειτουργεί αυτή η στρατηγική και πώς μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα