Έχετε απορίες, χρειάζεστε βοήθεια ;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα
YOU-TUBE-SHORTS

Νέα για τα YouTube Shorts

Το YouTube ξεκίνησε μία νέα έκδοση των You Tube Shorts που είναι διαθέσιμη μόνο για μέλη, επιτρέποντας στους δημιουργούς να μοιράζονται βίντεο μικρού μήκους αποκλειστικά με αυτούς. Η νέα λειτουργία δίνει στους συνδρομητές πρόσβαση σε επιπλέον περιεχόμενο, εκτός από τα ήδη υπάρχοντα προνόμια της συνδρομής τους, τα οποία περιλαμβάνουν πράγματα όπως προσαρμοσμένα emojis, livestreams και άλλα.

Eπωφεληθείτε από τις εξελίξεις

Το YouTube προτείνει στους δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν τη νέα επιλογή για να μοιραστούν μία συγκεκριμένη ανακοίνωση, ένα νέο προϊόν, μια προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας μόνο για αυτούς, Q&A ερωτήσεις και άλλα. Οι δημιουργοί μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή τη λειτουργία των You Tube Shorts μόνο για τα μέλη προκειμένου να παρουσιάσουν εικόνες από τα παρασκήνια, αποσπάσματα μελλοντικού περιεχομένου ή αποκλειστικό υλικό από κάποια νέα υπηρεσία, προϊόν κλπ.

Μετά τη μεταφόρτωση ενός Short, οι δημιουργοί μπορούν να επιλέξουν να το καταστήσουν διαθέσιμο μόνο για τους συνδρομητές τους επιλέγοντας τη νέα επιλογή “μόνο μέλη”. Επίσης, μπορούν να επιλέξουν να ορίσουν ένα υπάρχον Short ορατό μόνο στα μέλη.

Το YouTube ενθαρρύνει τους δημιουργούς να κρατήσουν αυτά τα Shorts σε πιο χαλαρό ύφος απ’ ότι στο δημόσιο περιεχόμενο τους, πιθανώς για να κάνουν τους συνδρομητές να νιώθουν ότι έχουν μια πιο προσωπική ματιά στη ζωή και στις δραστηριότητες του δημιουργού/brand.

Τα μέλη θα βλέπουν τα αποκλειστικά βίντεο μικρού μήκους You Tube Shorts στην καρτέλα Shorts, στο feed συνδρομών και στο κανάλι ενός δημιουργού. Το αποκλειστικό περιεχόμενο θα εμφανίζεται με ένα εικονίδιο αστέρι, δείχνοντας ότι είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

*To YouTube ανακοίνωσε ότι τα Shorts έχουν πάνω από 70 δισεκατομμύρια καθημερινές προβολές και πάνω από 25% των καναλιών στο Πρόγραμμα Συνεργασίας του YouTube κερδίζουν χρήματα από τα Shorts.

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε την παρουσία σας online και επικοινωνήστε μαζί μας για να είστε ένα βήμα μπροστά, εκμεταλλευόμενοι τις τάσεις που προσφέρει ο κόσμος του digital!

diafimisi-sta-social-media

Η διαφήμιση στα social media δεν είναι απλώς μια τάση – είναι το παρόν και το μέλλον του marketing. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μέχρι τον Οκτώβριο του 2024 υπήρχαν 5,52 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως, αριθμός που αντιστοιχεί στο 67,5% του παγκόσμιου πληθυσμού. Από αυτούς, οι 5,22 δισεκατομμύρια – δηλαδή το 63,8% του παγκόσμιου πληθυσμού – ήταν ενεργοί χρήστες social media.

marketing-trends-2025

Συγκεντρώσαμε κάποια marketing trends του 2025 που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει αν θέλει να διασφαλίσει την επιτυχία ενός brand στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς!

fomo

Πολλά brand χρησιμοποιούν τη στρατηγική του Fear of Missing Out (FOMO), δηλαδή τον φόβο του να χάσει κάποιος κάτι, ένα ψυχολογικό εργαλείο που ενεργοποιεί την ανάγκη για άμεση δράση. Αλλά πώς λειτουργεί αυτή η στρατηγική και πώς μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στις χριστουγεννιάτικες καμπάνιες;

Επικοινωνία

Παρακαλώ διαλέξτε ένα ή περισσότερα